Witamina B na piękne włosy

 

Chcesz mieć piękne włosy?
W spełnieniu tych marzeń pomocne będą odpowiednio dobrane kosmetyki oraz zdrowa dieta, w której obowiązkowo powinny się pojawić produkty będące dobrym źródłem witamin z grupy B. Co warto włączyć do menu, by móc osiągnąć wspaniałe efekty?

Witamina B1
W diecie na piękne włosy nie może zabraknąć witaminy B1, dzięki której nasze włosy są chronione przed takimi problemami, jak przetłuszczanie się czy łupież. Jak to możliwe? Wyjaśnienie jest proste – zdrowa dieta z witaminą B1 to mniejsze ryzyko pojawienia się takiego problemu, jakim jest zapalenie skóry głowy. Sięganie po orzechy, płatki owsiane oraz pestki słonecznika może nam zatem pomagać w walce o utrzymanie włosów w dobrej formie.

Witamina B2
Zdrowa dieta nie może się też obejść bez odpowiedniej ilości witaminy B2. Ta substancja pojawia się w nabiale oraz w jajach, dobrymi jej źródłami są też zielone warzywa liściaste oraz warzywa strączkowe. Dzięki tej witaminie nasze włosy są lepiej chronione przed rozdwajaniem się.

Witamina B3
Lepsze ukrwienie skóry głowy, a tym samym mocniejsze i piękniejsze włosy, mogą się też okazać zasługą niacyny (witaminy B3). Można ją znaleźć w mleku, w rybach oraz w chudym mięsie, doskonałym jej źródłem są też warzywa strączkowe.

Witamina B5
W walce z łojotokiem świetnie sprawdza się też witamina B5, znana też jako kwas pantotenowy. Dobrym jego źródłem są ryby oraz wątróbka, warto jednak pamiętać, że witaminę B5 możemy też znaleźć w ziemniakach, roślinach strączkowych oraz tak cennych dla zdrowia warzywach, jakimi są brokuły.

Witamina B6
A jakie produkty warto włączyć do swej diety, by uchronić się przed problemami z wypadającymi włosami? Tu pomocna stanie się witamina B6, znajdująca się w rybach, zielonych warzywach oraz w tak popularnych owocach, jak awokado oraz banany.

Jeśli mimo wszelkich starań doświadczysz postępującego łysienia to zapraszamy na konsultacje do gabinetu Her-Med
witamina b dla włosów